jeudi 5 novembre 2009

CARONAIME: mon châle rose


Car on aime,
mon châle rose...

Because we love,
my pink shawl...



Je l'ai créé sur l'inspiration du moment en prenant des petites notes par ici et là...
Puisque vous êtes plusieurs à me réclamer le patron, j'ai décidé d'en crocheter
un autre. Cette fois-ci, je prendrai méticuleusement des notes ... car on aime
les choses claires et précises.

I've created this shawl on a moment of inspiration taking littles notes here and there ...
Since you're more and more asking for the pattern, I decided to make another one.
This time, I will take meticulous notes ... because we love
things clear and precise.

1 commentaire:

  1. I hope you do make the pattern... it's beautiful!! And no, don't think my wrist pain is coming from doing any Tunisian - because I haven't done any yet - shame on me :)

    RépondreSupprimer